מחירון ניקיון משרדים לתושבי כפר סבא והסביבה

מחירון

ניקיון משרדים בכפר סבא

דמיינו לעצמכם בוקר שונה ממה שהכרתם, ביחס לכל הבקרים השגרתיים פתאום אתם עומדים לפני פגישה חשובה ולעיתים אפילו אחת שתקבע את עתיד הארגון שלכם.

תוהים מה הקשר בין משרד נקי לבין ההצלחות שלכם בחיים? ההבדל הגדול ביותר בין מנקים פרטיים לבין חברות ניקיון בכפר סבא תפתיע אפילו אתכם.

מרגע שתבחרו שירותי ניקיון ואחזקה באזור כפר סבא המוצר או השירות לכם יעצים את עצמו לבלתי היכר.

ניקיון משרדים בכפר סבא

זה יכול להיות אחרי שיפוץ או על תקן תחזוקתי קבוע, כשאתם בוחרים חברות ניקיון מקצועיות אתם משחררים מעצמכם כל עול ואחריות גם בגין טיב הניקיון וגם בגין כל המטלות שמצריך הליך של ניקיון לאחר שיפוץ או על בסיס יומי.

יש לכם מנקים פרטיים שמגיעים ומנקים את המשרד על בסיס יומי? שוב המנקה לא התריע בפניכם על חוסר יכולתו להגיע ליום עבודה? עצרו רגע, אתם לא באמת צריכים את כל זה, מהיום כל מה שאתם צריכים זה – איי PURITY ניקיון שאי אפשר בלעדיו.

מרגע שתבחרו I PURITY תאפשרו הן ללקוחות והן לעובדים שלכם להרגיש בבית, הכול בזכות ניקיון ברמות הגבוהות ביותר המבוצע באמצעות המכשור הטוב ביותר, חומרי הניקוי הנכונים ובגדול מקום שכיף לחזור אליו בכל פעם מחדש – הכול בזכות ניקיון אחד יוצא דופן.

נקיון משרדים בכפר סבא – שאלות ותשובות

כאשר בוחרים ללכת על חברת ניקיון מקצועית השאיפה היא למצוא נותני שירות יסודיים, אנשים שמבינים את הקדמה ומשתמשים לצורך מטרת הניקוי בכל הכלים ושיטות הניקיון היעילות והבטוחות ביותר.

כמו כן, ההבדל בין מנקה יחיד לבין חברה זה בעיקר הידע וההתאמה של חומרי הניקוי למשטח המתאים ובגדול לצרכי המשרד שלכם.

מבין אין ספור חומרים, חברת ניקיון מקצועית תשתמש במוצרים לצרכי הסרת כתם, ליטוש, ריצוף בהתאמה אישית למרצפות, ניקוי חלונות, ניקוי לאחר שיפוץ ניקיון חוזר ונשנה של אזור בעייתי במיוחד ואפילו הגעה לאזורים שברוב המקרים קשה להגיע כדי לנקות אותם.

בשלב ניקיון של מרצפות במשרד, השימוש הנפוץ ביותר יהיה באמצעות מכונות ייעודיות לשטיפה של המרצפות. כמו כן, במעמד הזה חשוב לציין כי לצד הניקיון יבחרו חומרי ניקוי שיתאימו למשימה ויסירו את הכתם לאלתר.

כמו כן, במסגרת המכונה יהיה אפשר להסיר כתמים קשים נוכח רצפה פגומה או מלאה בגבשושיות וגם כאן חשוב להתאים את הפוליש לריצוף כך שיעילות הניקוי תתבצע בצורה הטובה והיעילה ביותר.

אחת הטעויות של מנקים ללא הכשרה זה לדלג על המשקוף או הדלת והאבק שהצטבר במשטחים הנ"ל בעוד מנקים מקצועיים יותר מבינים את הצורך ומשקיעים לא מעט גם למשימה זו כך ששום דבר לא יחסר ממשימת הניקיון והתוצאה הסופית בית נקי בכל פינה ופינה.

חברות מקצועיות עם הכשרה בתחום הניקיון תבדוקנה את חומר הגלם של הדלת ורק לאחר מכן תסרנה את הדלתות, תנקנה אותן בצורה יסודית ורק בתום הייבוש לאחר שהמשקוף ושהדלת יהיו חפים מאבק ולכלוך יותקנו בחזרה.

מבין כל המטלות והמשימות של i PURITY יוכל המשרד שלכם לקבל גם שירותי ניקוי לכל מכשירי החשמל העדינים במשרד. כמו משקופים או דלתות, לעיתים גם על החלק הזה פוסחים המנקים הפרטיים אבל כאן, כשאתם בוחרים איי פיוריטי אתם בוחרים הסרת כתמים מכל מקום ומשיבים מראה בוהק ונקי לכל מסכי המחשב, החיבורים של החשמל וכל מה שמצריך התייחסות עדינה יותר.

השיטה הראשונה שבה משתמשת חברת ניקיון מקצועיות זה מיכון ייעודי לליטוש שמטרתו להחליק את המרצפות שלכם – זאת באמצעות הסרה הפגומה ודקה של הריצוף וחשיפה של שכבה נקייה הפעם חפה מכתמים או סימנים.

שלא כמו הליטוש, פוליש יצריך מחברת ניקיון למרוח שכבה בעלת ברק ייעודי על גבי המרצפות ומיד לאחר מכן הרצפה שלכם תקבל הגנה מפני כתמים חדשים ומראה מבריק לתקופה ארוכה של חצי שנה ויותר – תלוי בכם וביכולת שלכם לשמר ולשמור על תחזוקת המשרד.

מבין אין ספור יתרונות, אחד היתרונות המשמעותיים ביותר זה ניקיון החלונות על ידי פירוקן, ניקיון באמצעות חומרי ניקוי מהטובים ביותר ומיד לאחר הייבוש החזרת החלונות למקום.

תוהים מה עושים אם מדובר בגורדי שחקים? גם במצב הנ"ל אצלינו בחברת I PURTIY  יסופקו כל הפתרונות להגיע למקומות הקשים ביותר ולבצע את הניקיון בצורה הנכונה ומשביעת הרצון.

אם בעבר חברות ניקיון היו פועלות רק במגזר העסקי, שהרי היום הן מספקות שירותים גם במגזר הפרטי ובזכות שירות יעיל ומוצרי הניקוי הטובים ביותר מאפשרות בית נקי ובו זמנית משרד שהניקיון היסודי מאפשר בו שהייה נעימה, בריאה ובעיקר נטולת תלות ברכישת מוצרי ניקוי, מוצרי הטואלטיקה במשרד וכל מה שביניהם.

כשמדברים על פעילות של חברת ניקיון מול ניקיון של מנקה פרטית מדברים על שירותים ודרישות שונות לגמרי. בחירתה של חברת ניקיון לא רק שתבטיח לכם ניקיון מושלם, אלא בו זמנית תדאג לכל הטיפול האלמנטרי הכולל חומרי ניקוי , הגעה לפינות ולמקומות שקשה להגיע אליהן ללא ציוד מתאים, התאמה בין חומר הניקיון למשטח הרצוי ועוד.

כמו כן, כשמדברים על שריפה או אפילו במצב שהנכס עברה שיפוץ מאסיבי מסתמן כי רק חברת ניקיון תוכל לספק לכם את הטיפול הטוב ביותר ובתוך כמה שעות בזכות רמת ניקיון ואמצעים המתאימים תשכיח מכם את התרחיש הקודם.

אז נכון, חברת ניקיון אולי תעלה קצת יותר, מאידך גיסא,  כשמדברים על המטלות שמסביב לרבות הביטוח המקצועי, החומרים והזמן הקצוב מבינים שחברת ניקיון עולה בעשרות מונים על שירותיהם של מנקים פרטיים.

כמו בכל דבר, כך גם חברות ניקיון, יש אין ספור של הצעות מחיר וכל תחום מקבל את העלות והתמחור בהתאם לזמן עבודה, נגישות למקום, שירות על בסיס חד פעמי או רב פעמי ועוד כמה וכמה פרמטרים שיכולים להוזיל או לייקר את השירות.

אז מה עושים? לפני הכול נפגשים, יוצרים את הפגישה הראשונה מול נותני השירות כדי שאלה יגיעו, יסקרו את בניין המשרדים ורק לאחר שיבינו את מאפייני המקום, סוג המרצפות, גודל ומורכבות העבודה תינתן הצעת מחיר, ייקבעו יעדים ואז יעשה הדבר החשוב ביותר, כאן אתם חייבים לחתום על הסכם עבודה קצר או ארוך טווח.

כמו כן, חשוב לציין כי אם חברות ניקיון שאיתרתם אינן עובדות מול הסכם עבודה, זה בהחלט עלול להציב בפניכם נורה אדומה וכבר בשלב הזה אולי כדאי לוותר ולנסות לחפש נותן שירות מהימן יותר.

אם להכניס חברות כאלה ואחרות למרחב הרגיש של המשרד ובפרט חברות ניקוי, זה קודם כול לבחור חברה שיכולה לספק לכם שירותים שלא יזיקו לכם יותר מאשר יועילו.

לכן, במעמד הזה חשוב לבחור חברת ניקיון בעלת שם ומוניטין בתחום ובמקביל שימוש בחומרים או בכלי עבודה המותאמים למשרד ולעסק ומשתמשים בחומרי ניקוי צימודיי הוראות יצרן.

כמו כן, אם תשאלו על הבידול של I purity תגלו עולם של ניקיון שלא מתפשר אל על הטוב ביותר ומביא תוצאה של ניקיון ברמה הגבוהה ביותר – הכול בזכות חומרי ניקוי שאינם מרוכזים ואינם מסכנים את המשטח המבוקש.

המקצוענים של איי פיוריטי לא מבצעים שום משימת ניקיון בקיצורי דרך ומכאן בידול החברה בכך שהיא אינה בוחרת בחומרי ניקוי דלילים או מרוכזים יתר על המידה – הכול כדי להתחיל ולסיים משימת ניקיון בצורה היסודית והטובה ביותר.

במקביל, לצד ביטחון בגוף ובנפש, מאפשרת לכם I PURTIY את כל תנאי הביטוח גם בנוגע לתאונות אישיות לעובדים, לאנשים שמסתובבים במשרד ולעיתים גם לרכוש שייפגע חלילה בשל פעולת ניקיון לא נכונה.

רוצים לדעת איך בוחרים חברת ניקיון? איי PURITY עוזרים לכם להשיג ניקיון לא קונבנציונלי

ניקיון משרדים בכפר סבא מטעם איי פריוריטי יתבצע תוך כדי השמת הדגשים על ניקיון איכותי, מענה לאחר שיפוץ, שירותי פוליש, ניקוי מרצפות, חלונות והרשימה קצרה מלהכיל.

בדיוק כאן נכנסים לסביבת העבודה והמשרד שלכם iPURITY ומחוללים מהפיכה דרמטית בכל הקשור לניקיון ובעיקר לתרומתו בהמשך.

לא מבינים במה מדובר? לצד כל הכלים המתאימים, טכנולוגיה, הכשרות מתאימות, הצמדות לקדמה ותנאי ביטוח רלוונטיים איי פיורטי חושפים בפניכם מנגינה חדשה של שירות מושלם כי הפעם זה הולך להיות יוצא מן הכלל!

אז איך באמת בוחרים מישהו שתוכלו לסמוך עליו? לאיי פיורטי יש את כל האפשריות להציע לכם תוצאת ניקיון ברמת ART PISS – כי ככה זה כשפוגשים חברת ניקיון שלא מתפשרת עבורכם על סביבת עבודה תקינה.

ניקיון משרדים

שירותי הניקיון שיסופקו לכם על ידי I PURTIY יאפשרו לכם משרד אסתטי, בריא ונעים שכיף לסיים ובטח להתחיל אתו את היום, הכול בזכות שטח נקי ונעים, התחשבות בפעילות במשרד ומתן כל השירותים באין מפריע גם בשעות העבודה.

I PURTIY חושפים בפניכם מציאות חדשה, מציאות שלא הכרתם, ניקיון משרדים ממוקד וכן שמירה על הקיים לצד רגישות, גמישות וכל מה שיידרש כדי שהעסק שלכם יתפקד בצורה הרווחת ולצד בקרה ואיכות מהגבוהים ביותר.

אז מה יש לנו להציע למשרד שלכם? בעיקר תחושה של יוקרה, יצירת קשר בין השירות או המוצר שלכם לבין הלקוח הפוטנציאלי ובגדול, עסק רווחי שמשאיר "הרבה אבק " למתחרים האחרים וצוות עובדים שמבין את המשימה "ולא מטאטא את האבק מתחת לשטיח" תרתי משמע.

בבוקר, בערב או בכל שעה, אתם בוחרים את היעד ואת הצרכים וחברת הניקיון שלנו מגיעה ומאפשרת לכם לעבוד בסביבה מדהימה, היגיינת ורווחית ובו זמנית מאפשרת ללקוחות שלכם להבין שיש מישהו שמשקיע בהם מעל ומעבר.

בסיכומו של דבר, בחירת חברת ניקיון תדרוש מכם להשיג הסכם נכון והוגן במטרה להשיג את תוצאות הניקיון המושלמות והטובות ללא רבב.

I PURTIY הנה חברת ניקיון ששמה לכם כאן את ההזדמנות האחת והיחידה לשמר ולשמור על תקינות נראות המשרד ולהניב מכך סביבת עבודה תומכת, נעימה ובעיקר אחד כזו שיודעת לשמור על הקיים.

גרים בכפר סבא? בואו להשיג את קרן האור הפרטית שלכם באמצעות תודעת שירות ומקצועיות בתחום רווי מתחרים. תנו לעצמכם את ההזדמנות לפתוח את יום העבודה או לסיים אותו באווירה שלא הכרתם והכול בזכות שירותי ניקיון שהופכים כל שגרה למתנה!

I PURTIY זה לא רק ניקיון!

עבודות שלנו בנקיון בשרדים בכפר סבא

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ע”י מילוי הטופס

    5/5 (2 Reviews)