שכרתם שירותים מחברת ניקיון? – חשוב לדעת! רישיון וביטוחים מעל הכול.

החלטתם לשכור חברת ניקיון, הובטח לכם שירות אדיב, צוותים איכותיים וחומרים ירוקים אבל…לפני חתימה על החוזה כדאי לוודא כמה דברים חשובים!
רישיון קבלן – על החברה להחזיק ברישיון קבלן שירות ממשרד הכלכלה. רישיון זה מהווה אסמכתא כי החברה פועלת כחוק ומעניקה לעובדיה את כל התנאים הסוציאליים עפ"י החוק ובהתאם לצו ההרחבה הקיבוצי לעובדי ניקיון. עובדי ניקיון זכאים להטבות ותנאים מטיבים כגון פנסיה מורחבת, קרן השתלמות, דמי הבראה גבוהים מהמקובל במשק וכו'.

אל תתבלבלו, גם אם בהסכם ההתקשרות צוין כי אין יחסי עובד מעביד בין חברת הניקיון למזמין השירות, עדיין חלה עליכם אחראיות ישירה במקרה של פגיעה בזכויותיו של עובד הניקיון.
ניתן לוודא אם החברה מחזיקה ברישיון קבלן שירות בקלות – חשפו בגוגל "רשימת קבלני שירות" כנסו לאתר של משרד העבודה והרווחה, מלאו את ח.פ. החברה ובתוצאות החיפוש וודאו כי לחברה יש רישיון ושהוא אכן בתקוף.

ביטוחים – עליכם לוודא כי החברה מחזיקה בביטוח חבות מעבידים, ומבטחת את עובדיה למקרה של פציעה או כל נזק שיכול להיגרם להם במהלך עבודתם, על הפוליסה להיות איכותית ובעלת גבול אחראיות ריאלי. במידה והחברה לא מבטחת את עובדיה, התביעה יכולה להתגלגל אליכם ולביטוח המבנה או האתר שלכם, דבר שיגרור אתכם להוצאות דמי השתתפות וחמור מכך.
בנוסף לביטוח חבות המעבידים על החברה להחזיק בביטוח צד ג' למקרים שבהם נגרם נזק ישיר בביצוע העבודה לעוברי אורח או המשתמשים במבנה או האתר.
דרשו מחברת הביטוח את פוליסת הביטוח הרלוונטית וודאו שהיא בתוקף, לחילופין החתימו את החברה על נספח ביטוחי להסכם שמציין את הביטוחים הרלוונטיים וגבולות האחראיות.

ניקיון משרדים

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ע”י מילוי הטופס

    0/5 (0 Reviews)