למה לי חברת ניקיון? היתרונות בעבודה עם חברת ניקיון.

בשוק הניקיון ניתן למצוא מגוון של חברות, עוסקים מורשים ופרטיים שמציעים את שירותיהם. חלק ממזמיני השירות בוחרים להעסיק את עובד הניקיון באופן ישיר.
כיום רובם המוחלט של חברות, עסקים וכמובן מוסדות בוחרים להתקשר עם חברות ניקיון ממוסדות, כך גם ועדי בתים ואפילו לקוחות פרטיים מתוך הבנה שהיתרונות בהעסקת חברת ניקיון גדולים מהפער במחיר – המחיר שיציע לכם עסק קטן של ניקיון או מנקה פרטי יהיה לרוב נמוך ממה שתציע חברת ניקיון, אך חשוב לדעת שהיתרונות הם רבים ושווים את הפער המינורי במחיר.

ראשית כל ומעל הכול, ביטוחים, רישיונות ותנאים סוציאליים – חברות ניקיון ממוסדות מחויבות להחזיק בביטוח חבות מעבידים וביטוח צד ג', כך שהלקוח מוגן מתביעות של עובדי ניקיון שנפצעו או מנזק שיגרם ע"י צוות הניקיון לאדם אחר באתר.

בנוסף חברות ניקיון מחזיקות ברישיון קבלן שירות מטעם משרד הכלכלה, באם בחרתם לקחת שירותים מעסק קטן ללא רישיון אתם חשופים לתביעה מצד עובדי הניקיון במידה והעובדים לא קיבלו את כל התנאים המגיעים להם בחוק ובצו ההרחבה הקיבוצי בענף הניקיון. באם בחרתם להעסיק עובד ניקיון באופן פרטי עליכם לדאוג לתשלומי הפנסיה, הביטוח הלאומי ושאר תנאים סוציאליים המגיעים לעובד. רישיון קבלן שירות מהווה אסמכתא ממשרד הכלכלה כי חברת הניקיון דואגת לרווחת העובדים ומעניקה להם את כל התנאים המגיעים להם בחוק, כך שהלקוח מוגן מכל תביעה שהיא בעניין זה.
סל של שירותים – חברות ניקיון יספקו לכם מעבר לניקיון, מענה רציף וזמינות, מעטפת שירות, טיפול בתקלות, פיקוח רציף על עבודות הניקיון, את כל חומרי הניקיון והציוד, עיבוי של צוות העבודה לאירועים מיוחדים, פעולות ניקיון מורכבות שצריך לבצע תקופתית וכו'.
יציבות לאורך טווח – חברת ניקיון איכותית תבצע ביקורות ותדאג לשביעות רצון הלקוח, תעביר את הצוותים שלה הכשרה מקצועית, ותתאים את העובד לאתר שלכם או תחליף אותו במידת הצורך. חברת ניקיון תהיה יציבה יותר לטווח הארוך מעסק קטן או עובד שבחרתם להעסיק באופן פרטי.
חופש ומחלה – עקב האכילס של ענף הניקיון הוא חופשה או מחלה של עובד הניקיון. במידה ובחרתם להעסיק עובד מטעמכם או לקחת שירותים של אדם פרטי או עסק קטן תתוודעו שבימים בהם העובד חולה או יוצא לחופשה עבודת הניקיון לא תתבצע ועל הלקוח יהיה למצוא אלטרנטיבה. הניקיון צריך וחייב להתבצע בצורה סדורה רציפה ויציבה. בחירה בחברת ניקיון שמחזיקה צוותים גדולים ומפקחים תחסוך את ההתעסקות וחוסר הנוחות במצבים כאלו.

ניקיון משרדים

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ע”י מילוי הטופס

    0/5 (0 Reviews)